Summa sidvisningar

lördag 22 juli 2017

Här händer grejer

Först måste jag få lov att berätta att jag har vunnit 20 liter färg på XL Bygg i Ljungby vilket känns helt overkligt!  Trevligaste byggmarknaden i hela Sverige och det även innan jag vann :) 
Så nu blir det kulörbyte på huset inget mer smålandsrött med vita knutar utan nu kommer det lite mer rock´n roll.

Nytt tak på garaget kommer det också att bli så idag började vi riva innertaket sicket slit och vad skitigt det blev men tvunget då det läckt in ett antal år.


Platt tak snart ett minne blott


Inte så vackert


Ett mega getingbo  hittades också 

Sen har min älskling varit snäll och inte givit upp på min lilla bil som strulat och inte velat starta äntligen fick han snilleblixten att det kunde vara bränslepumpen! Så peppar peppar så verkar de funka nu efter en rengöring, så i morgon blir den städad och på måndag ställer jag på den igen. Så himla härligt som jag saknat den. 


Ja inte så många snygga tillrättalagda bilder att bjuda på idag men detta är verkligheten just nu 
So long

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar