Summa sidvisningar

lördag 20 maj 2017

Tävling

Tänkte dra en tävling igen, denna gången är det bokstäverna "JOY" som jag rostade häromdagen här på bloggen.
Är du sugen på dem berätta gärna då för dina vänner på FB eller Instagram om min blogg. Skriv ett mejl,  PM eller har du googlekonto då kan du skriva här under inlägget att du vill vara med. Så tveka inte. 
För att inte missa något inlägg följ mig gärna på Instagram där heter jag 68evis eller FB Evis Pantn Stuff

Lycka till och kom igen och tävla nu! Dragningen blir på tisdag 23/5



4 kommentarer:

  1. Jag vill vara med! :D får dela dina blogg å tagga dig som bara den ! :D // Ida F

    SvaraRadera
  2. Tack Ida lycka till med lottningen ����

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med! Har delat på Facebook!

    Annika Nilsson
    alltgott@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Annika, vad kul lycka till ikväll :)

      Radera