Summa sidvisningar

torsdag 29 december 2016

Nytt projekt och bioduk

Efter att ha grundat med spärrgrund vilket jag verkligen rekommenderar om man ska måla något som är brunt,  blöder nästan alltid annars, 
Så provar jag nu en en ny färg som saluförs av Happy Homes och jag kan säga att den är underbar måste dock ha tag på större burkar för även om den är dryg så blir det lite mer ekonomiskt att ha lite size på burken när man målar så mycket som jag gör.
 Väldigt lättmålad och täckande så det här kommer att bli en ny favorit för mig. Än så länge har Happy Homes i Ljungby tagit hem den i fyra kulörer men jag hoppas på fler och som sagt större burkar. Eftersom jag har kvar av Annie Sloans färger kommer jag att använda den också till detta projekt. 





Medan jag håller på med mitt så fixar Fredrik med annat,  bland annat så börjar projekt projektor gå mot sitt slut ska bli kul att kolla på en riktigt bra film framöver.


Det var allt för idag men glöm inte att titta in igen  för att följa projekt: soffbord

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar