Summa sidvisningar

tisdag 27 december 2016

Evis Paint´n Stuff

Nu har jag äntligen börjat på att fixa en liten målarverkstad i källaren ska bli så skönt att ha en plats att vara på så jag slipper plocka saker upp och ner hela tiden och så slipper jag vara i uterummet eller garaget o härja till det.
 Ett projekt kan ju ta en stund då jag jobbar heltid på ett vanligt jobb så räcker ju inte tiden och orken inte riktigt till alla dagar. Det kommer att bli en bra plats att både jobba, fota och sälja saker på hoppas jag. Lite kvar att fixa sen blir det visning av hela rummet  men här kommer en liten tjuvtitt 



Är man inte för många kanske man
tom kan ordna en lite målarkurs här

Några prylar till salu har jag också se priser under varje bild

Stallfönster med spegel 200 kr



Kopparfärg inuti



Lampa i plast i industristil målad av mig 150 kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar