Summa sidvisningar

söndag 9 oktober 2016

Evis Paint´n Stuff

Som jag pratat om så har jag nu startat en liten rörelse som heter Evis Paint´n Stuff,  jag har F-skatt och betalar moms efter alla konstens regler. Hemsida kommer snart. Tanken med detta är att kunna tillverka och sälja saker. Vet inte ännu riktigt vart det bär. Det enda jag vet är att livet är för kort för att inte följa sina drömmar. Jobbet på Wulff kommer jag att ha kvar så detta blir lite vid sidan om. 
Önskemål har varit en målarkurs så det ska jag försöka mig på framöver. Kom gärna med feedback på det så jag vet vad ni läsare tycker. 
I vilket fall som helst så är första möbeln i mitt lilla företag klart för försäljning. Det är en nätt äldre byrå som ändå är lite robust målad med chalkpaint och lackad.  Kulören är lite sand/lerfärgad och med drivvedskänsla. Handtagen har jag gjort själv av läderremmar och skruv med kupolmutter. 600 kr inkl moms kostar den.



Inuti är lådorna omålade men har tapet i botten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar