Summa sidvisningar

lördag 2 juli 2016

Inspiration

Idag har jag varit och fikat med en relativt ny vän. Många tankar och idéer har ventilerats vi känns så lika många sätt men olika på andra.Vi har varit rätt lika genom åren fixat och donat med allt möjligt. 
Men, hon lever min dröm - inredning. Jag tog aldrig det till den nivån där man faktiskt kan ha det som yrke. Jag inreder och tjötar mycket om det men gör det mest för egen del och det är ju kul. Men att kunna hjälpa andra är en dröm för mig. 
Någon dag ska jag ta mina drömmar vidare på ett eller annat sätt. 
Tack Monica för inspirationen :)

När jag kom hem blev det lite käk och sen var jag tvungen att testa den nya slingan som jag köpte på M&M precis en sån jag letat efter, den blev awsome! Så fint mot plåtväggen också.

 Någre extra bilder blev det på väggen och det runtomkring.
Slingan blev så fin under glaskupan med skrot





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar