Summa sidvisningar

söndag 19 juni 2016

3 färdiga projekt

Idag har jag haft ryggont som attans så det har inte blivit många knop. Men lite småsaker kan man ju alltid fixa till. Dessutom ett projekt som jag började på för ett tag sen och haft lite dåligt samvete för. En hysteriskt gul skrivbordslampa som jag lovat Fredrik. Nu är det lite mer inustristil på den . Var lite orolig att jag inte skulle kunna pussla ihop den men det gick bra. Elen är dock inte dragen det lämnar jag åt mannen.
Hundra kronor kostade den 




Nästa projekt idag blev en laddstation till paddan 
också en bra plats att ha den på när man använder spotify då högtalarna står jämte. Lådan låg i källaren och skräpade.
Tredje projektet blev en liten låda som jag fått av Jane på Nille låg också och drällde i källaren. Den blev en utmärkt förvaring av mina Annie Sloanfärger och hänger nu på värsta display i vardagsrummet.
Allt här är målat med Annie Sloan underbara kulörer och lätt att måla med 
Så ta tag i saken och måla om nåt på semestern superkul och en gammal pryl man har hemma eller ett loppsfynd får nytt liv.
Dessa små burkarna innehåller 100 ml och räcker till en mindre möbel.
Lycka till 
Kram Evis


1 kommentar:

  1. Härligt! Att du bara hinner med allt!!! Ha en fin midsommarvecka!
    Kram Monica M&M

    SvaraRadera