Summa sidvisningar

fredag 27 maj 2016

Studenten närmar sig

Min kropp är aldrig speciellt sugen på att handla kläder då jag tycker inget klär min nu något korpulenta kropp. Är väl kanske inget jag ska sörja då jag har det oförskämt bra nu för tiden. Är ju roligare att äta när man är två liksom. Har ju funnits dagar då jag inte kunde äta någonting så de extra kilona får jag ta hand om en annan dag. 
Nåväl köpte en blus jag gillade på nätet så långt är det ju enkelt, byxorna jag köpte var pungfärgade så de fick åka tillbaka. För att inte vara ute i precis sista stunden så knatade jag in i en lokal butik och hittade ett par så fantastiskt sköna byxor som passade perfekt till blusen ett halsband fick också slinka med. Ska bli riktigt nice att känna sig fin OCH bekväm på samma gång :) Lite dyrt blev det men jag köper ju inte kläder så ofta så det svider väl över.
Vad tror ni om detta?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar