Summa sidvisningar

lördag 21 maj 2016

Snyggt porslin

Ja mina vänner vet ju att jag gillar att fixa och trixa ihop saker. Men när det kommer till att fixa till lera och dreja och sånt är jag inte någon stjärna. Tur då att det finns andra som är duktiga på design och tillverkning. Jag älskar min servis från Maria Montazamis kollektion Moments.
 Först var den tänkt som finservis men jisses man lever bara en gång så fram med i köksskåpet. Nu äter vi på det varje dag tänk vilken lyxig känsla. De dyraste grejerna vi äger är de som inte används
Ja och tänk om något går sönder!? och?! finns ju de som älskar att tillverka nya, bara att komplettera :)
Så fram med fingrejerna folks!


Visst är den fin?

God att dricka kaffe ur, i morse kändes det som
en fin "english breakfast"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar