Summa sidvisningar

måndag 18 april 2016

Vår Farfar

var en kreativ man som gillade sjön, var målare till yrket och konstnär på fritiden. 
På många sätt är jag nog lite som honom fast jag vet inte om han hade hängt upp sin segelbåt på väggen :)
Han beställde en segelbåt av en båtbyggare som åkte runt och tog upp beställningar.
Men efter att farfar gått bort blev båten liggande på tomten farmor flyttade därifrån och hyresgäster flyttade in. Tillslut köpte brorsan huset och hittade båten under en massa löv och bråte. 
 Han ringde mig och sa att han just hittat något jag nog skulle gilla! Om jag gjorde! Båten är bara fragment och en helt perfekt väggdekoration på vår långa lägg i uterummet.
Farfars självporträtt i båten medan den låg i sjön



 Allt går att återvinna och kan få ett nytt liv någonstans där det inte var ämnat från början.

Kram Evis   ps i morgon kommer det lite andra bilder av uterummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar